Terénní průzkum v rámci reklamní komunikace, 9. 11. 2018
V rámci výuky předmětu Reklamní komunikace proběhl dne 9. 11. 2018 s 3. A terénní průzkum v okolí školy na téma "Motivace ke spotřebnímu jednání".
S žáky jsme šli od školy, přes autobusové zastávky, autobusové a vlakové nádraží, obchod Penny a areál TESCO. Cestou jsme fotili různé druhy reklam a sbírali reklamní letáky obchodů. Po dohodě s řidičem autobusu jsme mohli i vyfotit video reklamy uvnitř a byli jsme poučeni o akci Movember (knír na kapotě autobusu).
Žáci byli překvapeni množstvím reklam na tak krátké vzdálenosti, které nás každodenně obklopují a vědomě či podvědomě na nás působí.
Nasbírali jsme hodně materiálu, který budeme postupně zpracovávat v různých tématech. Celé téma bude souhrnně zpracováno v pololetní práci.
Ing. Jiří M. Fuchs